Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 15000 ₴.Вартість доставки згідно з тарифами транспортної компанії: від 70 грн. за доставку, при передплаті за товар; від 90 грн. - при варіанті накладеного платежу ( комісія за повернення грошей відправнику становить: 20 грн. + 2% від суми, що перераховується). При дотриманні умов, коли товар відправляється безкоштовно - передплата 100%.
- Термін доставки компанією Rozetka - до 2-х тижнів.
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 15000 ₴.Вартість доставки - від 20 грн. Оплата вартості доставки під час одержання посилки на відділенні Укрпошти. При дотриманні умов, коли товар відправляється безкоштовно - передплата 100%.
Способи оплати
- Оплата на карту Приват Банку
- Можливий наложений платіж для замовлень на суму від 300 грн. при відправці транспортними компаніями "Нова Пошта", "Укрпошта" або "Інтайм".
Гарантія:
Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:
випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
- Нова Пошта - відправка щодня
- Укрпошта - відправка 3 рази на тиждень.
- На товар який йде під замовлення, передплата 10% від загальної вартості замовлення. Залишок суми ви можете оплачувати перед відправкою замовлення або при отриманні товару.